Lehed

kolmapäev, 14. mai 2014

Los Angeles

Aprilli alguses käisin Californias, aga mai keskpunkt on täpselt paras aeg, millal sellest kirjutada. Kentucky talv/kevad on see aasta nii imelik olnud, et kui tavaliselt on aprilli alguses juba normilt soe, siis tänavu oli ikka päris jahe veel, seega oli päris hea lennukile minna ja sooja LA-sse lennata. Läksin siis perega, sest seal oli nende tuttavate pulm. Veetsime seal põhimõtteliselt 7 päeva. Ei hakka mingit aruannet iga tunni kohta kirjutama, aga tähtsamad sündmused panen kirja.

Lendasime siis Denveri kaudu Los Angelesse. Jõudsime hommikul suhteliselt vara kohale, sest ajavahe on 3h, USA on ikka suur. Kohale jõudes oli enesetunne ikka nii mõnus, soe soolalõhnaline õhk on pärast pikka talve ikka nii hea. Esimene päev midagi erilist ei teinud, käisime rannas, söömas ja saime nende peretuttavatega kokku. Ööbisime hotellis, mis oli ookeanist umbes 30m kaugusel. Käisin peaaegu iga päev hommikuti rannas jooksmas, ülimõnus, sest kui minusugune laisk suudab end hommikul üles ajada, et randa jooksma minna, siis peab ikka väga mõnus olema. Samas ookean on veel alles külm, tegelikult LA-s ei lähegi ookean eriti soojaks, suvel on kuskil 20-22 kraadi vahel vesi vist. Peaksime vist oma Pärnu pissivee ranna kraadide üle päris õnnelikud olema.

Teisel päeval läksime Hollywood Boulevard-ile ja Hollywoodi silti vaatama. LA on ka ikka meeletult suur ja need ummikud on ulmelised. Maanteed on 7-8 realised, aga ikkagi on pidev seismine. Üks ots võttis vist umbes 3 tundi aega. Käisin tähtede tänaval ja nägin neid käe- ja jalajälgi. Edasi läksime Griffith pargi observatooriumisse, kus kõik turistid käivad Hollywoodi sildiga pilte tegemas. Siis sõitsime hotelli juurde tagasi, kus aitasime nendel pulmalistel prooviõhtusööki ülesseada. Õhtul lebotasime niisama vist.

Kolmandal päeval käisime päeval rannas piknikul ja siis hakksime vaikselt hotelli tagasi minema, et pulma jaoks sättida, aga meie rendiauto läks katki ehk meil läks väga kiireks. Õnneks tegime kiiresti ja jõudsime kohale. Ülejäänud päevast veetsime pulmas.

Päev pärast pulma ehk pühapäeval võtsime jälle suhteliselt vabalt, käisime ühes eriti mõnusas rannas. Väike eraldatud rand, ülilahedad kaljud ümber ranna. Loodan varsti väikse gopro video ka meie kaljuturnimisest ja asjadest saada, sest see oli täiega võimas, aga ookeanis ikka olla ei kannatanud eriti, mingi 30 sekki sees ja siis oli juba päris karm.

Esmaspäeval võtsime ette reisi ja sõitsime mingi 4-5h põhjasuunas, et minna maailma suurimaid puid vaatama ja seal matkata veits. See oli päris kõrgel mägedes, päris paks lumekiht oli maas, kraadid miinuses polnud, aga LA-s oli umbes 28-30 kraadi iga päev. Ööbisime ühes omapärases tarekeses. Hommikul läksime siis matkama, nägin ruumalalt maailma kolmandat puud, need on ikka meeletult suured. Edasi läksime ühe ilusa järve äärde lebotama.

Teisipäeval sõitsime vanasse hotellis tagasi ja veetsime seal viimase öö. Kolmapäeval väga palju aega polnud, sest pidime mingi 13 ajal lennujaamas olema.

Loodan et pildid oskavad reisist natukene paremini rääkida kui mina.

Mihkel

pätid

Marthen

1 kommentaar:

1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.