Lehed

laupäev, 8. veebruar 2014

YFU meeting

Tervist!

Tundub, et uute postituste vaheline aeg läheb iga korraga sujuvalt pikemaks. Ma ei tee seda meelega, aga kui sa oled olnud vahetusõpilane, siis tõenäoliselt sa mõistad mind ja tead mis tunne seda blogi ikkagi kirjutada on, eriti hull on kui sa oled laisk nagu mina. See blogi pidamine tundub nagu hambaarsti juures käimine, vaja nagu oleks, aga päris teed ka seda vabatahtlikult ju. Veel annaks teada, et üle poole vahetusaastast on juba selja taga. Päris kiiresti on tegelikult läinud ikka. Teine pool pidi minema kõvasti kiiremini, seega pole enam kaua aega selleni, kui minu lõusta Eesti suvistel tänavatel kohata võite. Tõenäoliselt hakkan Eesti poole lendama 25. juuni.

Mis ma vahepeal teinud olen? Üllatuseks isegi suhteliselt palju, panen paarist asjast midagi kirja ka.

Kõigepealt kirjutaks sellest, et meie kooliaasta venib väga pikaks see aasta. Kentuckys on kooliaasta 185 koolipäeva ehk algas vist augusti alguses ja peaks minema umbes 20nda maini. Probleem on selles, et meil on juba praegu vist olnud umbes 10 lumepäeva ja need kõik tuleb järgi teha ehk praeguse seisuga oleme juba juunis ja järgmine nädal ähvardab jälle suhteliselt paha tulla. Nii uskumatu kui see ka ei tundu, siis nendest lumepäevadest on suhteliselt kopp ees juba. Kossuhooaeg on ka kõvasti nende päevade pärast kannatada saanud, sest paljud mängud on ära jäetud, sest õues on natukene lund maha sadanud. Lisaks pidevalt kodus passida pole ka ikka väga lõbus. Näiteks viimase paari nädala jooksul oli ühes nädalas kaks koolipäeva ja teises üks lühendatud.

Eelmine nädal oli siis YFU mid-year meet. Kus enamus Kentucky ja Tennessee YFU õpilased kokku said. See toimus minust päris kaugel, umbes 5h autosõidu kaugusel ja ma läksin sinna koos ühe YFU vabatahtliku ja ühe korealasest võpiga. Sõitsime Gatlinburgi, mida mina võrdleks võib-olla Las Vegase väikese, odava ja kogupere mudelina. Väike linnakene, mis on ehitatud turistidele, imelikud majad, vaaterattad jne.
Saabusime reede õhtul suhteliselt hilja, meid oli umbes 40 (millest umbes pooled olid sakslased)võpi ja lahkusime pühapäeva lõunal. Ööbisime päris uhkes hotellis, kus olid basseinid ja asjad mida kasutada saime. Laupäeva hommik algas mingi igava YFU jamaga, et arutasime oma probleeme jne.
Lõunapaiku saime vaba aega ja läksime kohta nimega Wonderworks. Kuidas ma kirjeldaks seda? See oli nagu AHHAA (?) keskuse ja lõbustuspargi ristand äkki. Igasugused lahedad atraktsioonid ja teadusvärgid ( mu kirjeldav sõnavara on ikka nii kokku tõmbunud) Näiteks oli seal selline ratas, mille külge sind kinni pannakse ja siis pedaale vändates läheb see üle võlli ja kui su paariline ei vänta, siis see jääb üleval seisma ja see pole väga mõnus tunne, seega ma väntasin ikka nagu Kirsipuu, et mitte väga kaua üleval seista. Me olime seal vist mingi 2-3 tundi, lõpuks mängisime terve kambaga Laser Tag-i ehk siis laserpüssidega sõja mängime, loeb punkte jne. Ma olen seda siin juba päris palju mänginud, et kogemuste pealt tõin võiduga Eesti riigile uhkust jälle.
Pärast seda käisime Outletides shoppamas ja sõime õhtust. Hiljem olid jälle mingid presentatsioonid ja natukene YFU värki ning pärast seda saime lõpuks ujuma.
Vahetusõpilased on ikka ühed lahedad inimesed, kõik on omad ja rahvuste ja kultuuride üle tehti päris julme nalju, aga keegi südamesse ei võtnud.


Vahepeal käisin Cincinnatis kuulama ühe maailma kõige mõjuvõimsama produtsendi, Mark Burnetti, kõnet. See mees on loonud saated nagu Survivor, The Apprentice, The Voice, Shark Tank, The Sing Off ja People's Choice Awards. Ta pidi tulema rääkima ettevõtlusest, aga asi kujunes natukene rohkem välja nagu reklaam ta uuele filmile, aga siiski kõne oli hea. Igatahes, ta tuli vist 80ndate alguses Inglismaalt USA-sse, ta oli tehasetöötajate laps, ilma kõrghariduseta ja tal oli umbes paarkümmend dollarit ehk tal polnud midagi ja nüüd on ta miljardär.
Kurat, ma mõtlesin, et kirjutan sellest kõnest pikema lõigu, aga mul pole enam midagi kirjutada, sest see oli nii ammu ja ma ära unustanud kõik.


Täna oli turniir ja pidi jube vara ärkama ehk julm uni on peal, seepärast ei jõua täna rohkem kirjutada ja ajaksin need kirjavead ka selle kaela, loodan, et saate mu jutust ikka aru veel. Varsti äkki panen kossust ka väikese postituse.
Wonderworks
Titanic sõber jäämäega
Et teil oleks parem ettekujutus, mis see ratas oli.

VÕP-id
Korea, Taani,Saksamaa



Marthen




1 kommentaar:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    VastaKustuta