Lehed

pühapäev, 12. jaanuar 2014

Jõuluvaheaeg

Kuidas see aeg nii kiiresti läheb? Peaaegu iga päev vist mõtlen, et täna on see päev, kus ennast kätte võtan ja kirjutan blogisse, tundub et täna äkki teengi ära selle. Äkki oleks hea uusaastalubadus veidi tihedamalt blogisse kirjutama hakata, aga kuna ma kahtlen, et selle täide viiks, siis ei hakka lubama ka.

Viimane koolipäev oli 20. dets, samal päeval oli ka Snowball Dance ehk jõuluball. Iseenesest oli totaalselt erinev sellest mida Minnesotas Homecomingul kogesin. USA-s käivad enamus õpilased koolis dressidega ja poleks oodanud, et kõik ballil nii uhkelt riides olid. (Lihtsalt et te saaksite aru, kui laisk ma olen, siis selle osa tekstist kirjutasin ma neljapäeval ja praegu on pühapäeva õhtu. Blogimine on nagu esseede kirjutamine, ma lükkan seda nii palju edasi kui võimalik.) Igatahes, ball toimus paarikümne kilomeetri kaugusel olevas ülikooli balliruumis. Ballile sisse saamiseks pidi reegleid järgima. Ball hakkas kell 8 õhtul ja kõik, kes polnud sellel päeval koolis käinud või polnud kohal 8.30ks sisse ei saanud. Mul kaaslast ei olnud, läksime kaheksase grupiga. Käisime enne balli väljas söömas, aga Cincinnatis reede õhtul süüa saada on küllaltki keeruline, enamus kohad on ääreni täis ja söögi saamine võtab palju aega. Me sellega arvestanud polnud ja aega väga palju üle ei jäänud, aga jõudsime õigel ajal siiski kohale.
Nagu enne juba ütlesin, siis inimesed olid usakatele ebakohaselt korralikult üles löödud ja riide pannud ennast. Põhimõtteliselt oli seal 2 ruumi, ühes oli photo booth ja paar diivanit istumiseks ja tantsuruum, kus inimesed tantsisid ja natuke snäkke võtta sai. Inimesi oli suht palju, äkki mingi 300-400? Mis ma veel selle kohta räägin? Eesti mees võib tantsulõvi olla, aga tõenäoliselt on selleks vaja paari lonksu kangemat, aga seda võtta polnud ehk mõned tantsud tegin, aga põhiliselt vaatasime kõrvalt ja rääkisime inimestega juttu. Ütleme nii, et need tantsud väga ilusad ka ei olnud, korralik hõõrumine ja aelemine. Pidu sai läbi kell 12 ja edasi läksime ja mängisime tund aega bowlingut ja kella ühest koju.


Jõulud olid rahulikud. Kingitused pannakse kuuse alla ja avatakse 25.dets hommikul. Samasugune söögiorgia nagu Eestis, peredega saadakse kokku 25. ja 26.dets ja süüakse. Ma ei oska jõuludest enam mitte midagi muud rääkida, kaunistatud majast panin juba enne pildi ja jõulukuusest ei teinud pilti (tean, et pole õige vahetusõpilane).

Vaheajal palju ei teinud, käisin jõusaalis ja kossutrennis. Tegin oma esimese mängu ka vaheajal, sellest kirjutan äkki mingi teine päev.

Uus aasta tuli ka rahulikult. Ma olen ühe usklike noortegrupi liige, iga nädal saame korra kokku ja aastavahetusel olin ka nendega koos. Eestlastele võib tunduda see usklike noortegrupp päris õudsena, aga tegelikult inimesed on hästi normaalsed ja usust räägitakse suhteliselt vähe(ühekorra käisin ühes teises noortegrupis ka, kus usul oli mitu korda suurem rõhk). Esimene aasta, kus võiks seaduslikult uue aasta joogiga vastuvõtta ja siis olen kaine, aga oligi hea vaheldus ja 1.jan oli trenn ka, siis ei olekski saanud pummeldada väga palju. Läksin teemast veits kaugele, aga meid oli seal peol äkki umbes 30 inimest. Mängisime mänge, vaatasime telekat, rääkisime juttu jne. Vahepeal anti mingid auhinnad ka välja, "kõige diivalikum", "kõige karvasemate jalgadega" jne. Vist oli kaheksa auhinda ja mul õnnestus ka üks saada. Mu auhinnaks oli "Most Swoon Worthy" ma ei oska seda eesti keelde hästi panna, "kõige minestusväärsem" äkki? Eesti mehe ilu ikka osatakse mujal maailmas hinnata.
Kui kõik naised kell kaks minema läksid langes pidu päris ära, me saime lõpuks koju umbes 3-4 vahel.

Vaheaeg pidi lõppema kuuendal jaanuaril, aga saime kaks lumepäeva juurde ja kooli läksime alles kaheksandal. Paar fun facti ka lõpetuseks. Ma pole erinevatel põhjustel üle 2.5 kuu tervet nädalat koolis käinud, Eestis võib see normaalne olla, aga USA-s on puudumine suhteliselt haruldane ja Kentuckys oldud kahe kuu jooksul pole veel kodutöid teinud. Edu Eesti koolides, õpilased! Haha, aga järgmine aasta Eestis ei tule vist väga kerge, can't wait to study Russian, mäletan vist umbes kuute sõna.

Tänaseks aitab, aga ma olen päris kindel, et see nädal tuleb uus postitus.
Norra võpiga



Mul olid valged jõulud. Jah, ma olen ikka idikas, sest see oli ainukene pilt, mis ma jõuludel tegin.

Head uut!
Marthen

1 kommentaar:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    VastaKustuta