Lehed

esmaspäev, 16. detsember 2013

40%

Tervist!

Võiks vahelduseks teid natukene kursis ka hoida, et mida teinud olen ja mis edasi teen jne.
Thanksgiving midagi väga suurt ei olnud, väike istumine, palju sööki. Kalkunipraad midagi väga erilist ei olnud. Järgmisel päeval tegin seda Black Friday asja ka ehk kaup on poodides megalt alla hinnatud ja kõik ameeriklased lähevad hulluks ja ostavad endale kraami. Me jäime lootusetult hiljaks, sest tegelikult hakkab see juba neljapäeva õhtul pihta, aga mina läksin reedel mingi kella 13.00 ajal. Seega kahjuks ühtegi kaklust odava teleka pärast ei näinud; ostsin ka ainult ühe pluusi ja see polnud ka nii odav.

Kui alguses isegi tahtsin iga päev kooli minna, siis nüüd enam nii vaimustuses ei ole ja hommikul peab ikka liiga vara ärkama. Vara ärkamine on õnneks ainukene raske asi kooli juures ja muu mulle siiani veel meeldib, mingid suhtlusringkonnad on tekkinud/tekkimas ehk väga hull ei ole. Viimasest 11st koolipäevast on kool toimunud ainult kolmel, sest nendel kolmel päeval on lund öösel sadanud ja kui isegi 2cm lund tuleb, siis on kõik paanikas ja koolibussid ei sõida, kooli ei toimu. Eks ma tegelikult natukene mõistan ka neid, sest talverehve nad ei kasuta ja siin on päris korralikud tõusud ja langused ja turvalisuse huvides on vist mõtekam kodus olla need päevad.

Neljapäeval tegin oma esimese kossu trenni lõpuks, teised on juba peaaegu kuu aega trenni teinud. USA toit pole kaalu õnneks väga palju mõjutanud, aga tugevaid jooksutrenne pole ammu teinud ja vorm praegu midagi suurepärast pole, seega olin pärast joonejookse ikka suhteliselt suremas. Võistkonna tase on päris hea, ühte mängu olen siiani näinud, võitsime 60-ga, aga see oli kergem vastane ka. Trenne väga tihedalt just ei ole, sest nädala sees on pidevalt mängud, oleneb nädalast, umbes 2-4 trenni saame keskmiselt teha, seepärast läheb ka esimeste mängudeni mul veel natukene aega, sest peab veits paremasse vormi saama ja tiimiga koos mängima ka. Loodan, et pärast talvevaheaega saaks mängida. Mängust veel, et kõikidel mängudel on 4 veerandit, mis on ainult 8 minutit pikad, rünnakuaega ei ole ehk üks võistkond võib need kõik 8 minutit rünnata. Mõned reeglid on veel natukene teistsugused, aga kuna päris täpselt ei tea isegi veel, siis ei hakka neid veel siia kirjutama.

Kirjutaks sellest Cincinnati linnast ka natukene. Linn on Kentucky ja Ohio piiril, Ohio suuruselt kolmas linn. Cincinnati linnastus elab 2 miljonit inimest, linnas endas ca 300 000. Linn on kuulus oma heade saksa toitude ja spordivõistkondade poolest. Cincinnati Bengals on see hooaeg väga head mängu näitav jalgpalli võistkond, kus mängib ka eestlane Margus Hunt. Tean, Margus, et loed mu blogi pidevalt ja võiksid mu varsti mängule kutsuda.

Tõsi

Cincinnati õhtul
Cincinnati veel hiljem õhtul,






Maja ees olin
Maja taga olin

Maja ees olin, pimedas, jõulud vist ka varsti
Marthen

1 kommentaar:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    VastaKustuta