Lehed

esmaspäev, 9. september 2013

Vahepealne aeg, II osa.

Eile tundus, et olen vahepeal rohkem asju teinud, aga teine nädal Ameerikas oli vist suhteliselt tegevusetu. Nädala sees käisin trennis, reedel oli mäng. Sellest lühidalt vist juba kirjutasin ka, aga mäng oli umbes 2.5-3h sõidu kaugusel. Selles mängus veel kaasa ei teinud, aga saime jubedalt kotti. Tagasi tulles käisime Burger King-st läbi ja jõudsime jälle mingi peale 12 öösel koju.

Järgmise päeva e laupäeva lõunal sõitsime kämpima. Pool pere oli juba treileriga ühe öö seal veetnud, mina, isa, vend, õde sõitsime neile päev hiljem järgi. Ameeriklastele ikka meeldib autoga sõita, bensiin on ka muidugi odav, aga nädalavahetusega 1000km maha sõita pole mingi küsimus ja kui vaja tehakse seda iga teine nädalavahetus. Ma arvan, et see oli ka mingi 3-4h sõit. Tee peal võtsime Jimmy John-ist võileivad (põhimõtteliselt nagu Subway, aga minu arust tunduvalt parem) ja käisime mõnes poes, kust tegingi oma esimese rõivaostu Ameerikas, sokid. Loomulikult käisime ka mõnes relva- ja vibupoes, sest muidu poleks ju reis õige. Igatahes kohale jõudsime vist mingi 5-6 õhtul ja kohe saime süüa. Grill ja asjad, päris hea oli. Seal olid kohal päris palju sugulasi, meie suguvõsast oli seal vist umbes 30 inimest, seega rahvast oli. Mängisime erinevaid lauamänge, pentangi, kaarte jne. Kämpimiseks valisime täpselt õige aja, kui iga päev muidu oli päikesepaiste ja +40 kraadi, siis sellel ajal oli vihm ja öösel päris külm, mina igatahes kumbki öö seal treileris magada eriti ei saanud ja ma loodan, et see oli mu viimane selline kämpimine, vähemalt siin USA-s. Midagi seal tegelikult ei tehtud, seega leidsin endale ise tegevust. Käisin esimest korda USA-s jooksmas ja loomulikult eksisin ära. Me olime mingis treileripargis järve ääres ja seal oli võimalik umbes 100 pööret teha. Jooksmist alustades eriti ei mõelnud, et tagasi ka tulema pean. Jooksin ära ja tagasi tulles õiget kohta üles ei leidnud. Mingi 20 minutit sörkisin nende erinevate treilerite vahel, kuni kuidagi õige koha üles leidsin.Aa, enne jooksmist käisin jälle perest eemal, et Eesti koondise mängu vaadata. Mäng hakkas 12, isa viskas mu autoga ära, linna, mis oli järvest natukene eemal. Alguses vaatasin mängu pesumajas, olete filmidest näinud küll neid kohti kümnete pesumasinatega. Kahjuks kadus nett kohe ära, aga isa oli veel seal ja viis mu ühte kohvikusse, kus oli normaalne internet. Üritasin ennast tagasi hoida, aga ikka korralikult hüppasin ja karjusin seal vahepeal, kui Eesti kolmeseid viskas. Inimesed vaatasid natukene imelikult, aga ei huvita, sest Eesti võitis Bulgaariat ja sai EM-le! pisar tuli silma täitsa seal kohvikus, nii väga oleks tahtnud seal saalis olla, nii ilus hetk oli ikka, uhke olla eestlane! Õhtul midagi ei teinud, väike lõke, süüa ja magama ära. Hommikul sõitsime venna ja õega tagasi. Käisin elus esimest korda Subways ja valida ma seal alguses midagi ei osanud. Töötajad rääkisid, et oleks pidanud õhupallid tooma ja tähistama esimest korda Subways, veidi kahtlane oli seal olla nii. Võiku eriti hea ei olnud.

Koolist. Järgmine päev ootas kool. Tean, et ühe postituse juba tegin, aga klassis(lennus) on koos minuga 3 poissi ja 6 tüdrukut. Järgmine nädal on Homecoming-u kuninga ja kuninganna valimine ehk valikuvariante on meeletult, 3 tükki lausa. Kool on ikka äärmiselt väike, aga tänu sellele vist võeti mind ka kiiresti omaks, aga samas pole siin mitte midagi teha ja midagi põnevat ei juhtu, seega koolipäevi eriti ei oota. Söök on siin ka ikka kordades kehvem kui Rapla koolis oli, tervislikkusest eriti juttu pole, oleks siis vähemalt maitsev, aga pole ka seda eriti.
MAAKOOL. Tundides väga palju tööd ei tehta. Ühel päeval puhastasime maisi esimeses tunnis, et koolis süüa saaks. Täna USA ajaloos kujutasime ette, et meie klass on laev ja arvutasime, mitu orja meie laeva mahuks. Tundub, et USA läheb Süüriasse tööjõudu juurde tooma. Eelmisel reedel mängisime jõusaali asemel kossu, sest õhtul oli mäng. Ise aru ei saanud, aga pärast liikusid jutud, et hüpates ühe õblukese poisi ninaluu olin ära lõhkunud, kõver oli see küll, aga ise lööki küll ei tundnud.

Reedel oli jälle jalgpalli mäng, minu esimene mäng varsity kuttidega. Võtsime oma hooaja esimese võidu ja mängida sain ka, pidin lahtilöökidele järgi jooksma ja mehe, kes palli saab maha võtma. Sõit oli jälle umbes 3h ja koju jõudsime natukene enne ühte. Järgmisel päeval magasin umbes üheni, siis tulid sõbrad külla ja hakkasid relvadega igast asju tulistama, kuradi ameeriklased. Olid mingid plahvatavad asjad kaasa võtnud ja lasid erinevaid asju õhku, see oli tegelikult päris põnev. Õhtul toimus meil Xbox-i pidu. Kelder tehti korda ja mingi 10-15 inimesega mängisime Call of Duty't. Pole eriline videomängude mängija ja eriti palju inimesi just maha ei võtnud, aga päris põnev oli ikkagi.
Eelmisele postitusele lisaks. Taga paistab Minneapolis, kuhu varsti loodetavasti minema peaks

Kutid nolamas

Hommikul oli kirikusse minek, sain pühapäeva öösel umbes 6h und ehk polnud kõige õnnelikum, et kirikusse minek oli. See oli mu kolmas nädalavahetus USA-s ja polnud veel kirikus käinud. Tundub, et Jumal on suvepuhkusel, sest läksime kahte kirikusse ja mõlemad olid suletud. Ei olnud väga vastu sellele. Käisime söömas ja koju tagasi. Päeval midagi asjalikku ei teinud ja õhtul läksime kuttidega saali kossu mängima.

Nüüd peakski mu siin oldud aeg enam-vähem kokku võetud olema. Äkki tuleb veel midagi meelde, siis kirjutan mõnda postitusele juurde selle

NB! Pole 3 nädala jooksul veel mäkis käinud, üks põhjus on see, et elan põldude vahel, kus neid pole, aga tegelikult on siin Rapla suuruses linnas umbes sama palju mäkke, kui Eestis kokku. Hinnad peaksid ka väga mõistlikud olema, luban, et ühel päeval käin ära.